Tuesday, March 19, 2013

BERBEZA

"Diorang tu munafik sebab tolak hukum Islam!"

"Kau tu dah sesat sebab ikut kata Nik Aziz je. Apa-apa dia kata, betul. Apa-apa yang ustaz lain kata canggah sikit dengan dia, salah"

"Kau tu bodoh ikut PAS, diorang tau nak tumbangkan BN je. PR pun nak kucar-kacirkan negara je"

"Aku ingat kau cukup pandai untuk tolak BN, tapi bodoh juga kau ni termakan dengan kata-kata dia ye"

"Kau tu pun syok sendiri, ingat semua ulama sokong ke PR kau tu?"

"Ah sekarang ni dah perfect dah negara ni. Malaysia tak perlukan apa-apa yang lain"

"Ala kau tu setakat Penang kasi duit untuk program islam, kau tu syok sendiri juga, dia mana ada bagi daulat untuk Islam mentadbir negeri tu"

"Kau tu kafir sebab tolong UMNO menang"

"Kau tu bodoh duk sokong parti yang ikut telunjuk orang liberal"

"Presiden UMNO penipu!"

"PAS penipu dan tak tepati janji!"

"Korang ni menyusahkan negara je"

"Kami Arus Baru, dan idea kami lebih baik daripada idea kau!"

said no ahli ISMA ever.